„Follow Freeman!”
Daniel D 2005.02.01. 19:37
Nagy meglepetsnkre Barney itt van az pletben, mondjk frissen toborzott csapattagjaink. Keressk ht meg! Vigyzat: mesterlvszek rejtzkdnek mindenfel! rdemes elfutni elttk, semmint harcolni velk. Szerencsre mindannyiukhoz kzel kerlhetnk: htba tmadhatjuk ket, st mg rtkes grntokat is zskmnyolhatunk. Menjnk ki egszen az tkeresztezdsig. Az egyik pletben az egyik lzadtl j infkat tudhatunk meg Barneyrl. Menjnk tovbb. De mr most szlok: mesterlvsz rejtzkdik az egyik hzban. Ha el akarjuk intzni, clszer felvenni valamit a gravipuskval, amit pajzsknt hasznlhatunk: pldul egy fadeszkt, ez is megteszi. Aztn ha a kzelbe frkztnk, fstljk ki egy grnttal. Be a kvetkez hzba. Arctmadk s zombik jnnek majd, vgezznk velk. Tovbb, be az elrasztott szobba. Nyugodtan sszunk t rajta, mg el nem rjk az egyik lzadt. Elmondja, hogy a tbbiek mind a tetn vannak, hogy leszmoljanak a mesterlvszekkel. De az is lehet, hogy flelmkben, mert a hely tele van zombikkal. Szeretnek minket meglepni a rejtett zugokbl. Ahogy felfel megynk a lpcsn, mind tbben jnnek. A legfels szinten egy mesterlvsz leszedi neknk a zombikat, kivl alkalom, hogy t is bemrjk s vgezznk vele. Vgre megtalljuk Barneyt, aki a mesterlvszek miatt nem tud kijutni innen, ezrt ki kell ket iktatni. Menjnk ki a tetre. Hirtelen egy raks varj repl fel,a mesterlvszek pedig inkbb velk foglalkoznak, mint velnk. Addig be is mrhetjk ket. A kvetkez pletben kt zombi lesz, aztn meg katonk s gpgy. gyesen vgezznk velk. Menjnk ki jl az pletbl, miutn Barney kinyitja neknk az ajtt. Ha nem figyelnk, megtapasztalhatjuk az Elnyoms fantzianvre hallgat fegyvert, mely az gbl jn sugr alakjban s hamuv get mindenkit. Fussunk el elle, ahogy csak tudunk. Barney halhatatlan, nem rheti kr. Gyakorlatilag nem kell mst csinlnunk, mint futni az gi lds ell s kikerlni a hoppereket, a katonkat, na meg a gpgykat. Clunk elrni egy bunkerig, ahol biztonsgban rendezhetjk sorainkat. Nmi partiznakci utn el is rnk ide. A bankot bunkerr alaktottk t, hogy Barney hozzfrhessen a Combine harcosok irnytshoz, be kell trnnk ide. A kihvst az rzkels gpgyk jelentik, sunyik s gyorsak, ljk ket ki jl. Vagy robbantsunk. Rengeteg bebrtnztt lzadt szabadthatunk ki, akik aztn termszetesen a mi csapatunkat bvtik. Hossz s vres harcok rn vgre eljutunk a biztonsgi rendszert kikapcsol gombokig, innentl kezdve a gpgyk sem jelenthetnek gondot. Ki kell kapcsolnunk az sszes genertort is, hogy Barney eredmnyesen dolgozhasson. Nincsenek tlzottan eldugva, gy ezekkel nem is foglalkoznk rszletesen. Amint megvan az egsz, Barney kzli, hogy pucols a tetre, s innentl kezdve ismt meneklnnk kell. Br lelp tlnk, viszont hrom j csapattagot kapunk, akikkel megersdve a tet fel vehetjk az irnyt. t kell mennnk jl a hdon, hogy a Combine pajzsot hatstalanthassuk, ily mdon pedig eljuthassunk a bels terletekre. A tetn aztn megint tzharc jn, st mg egy dropship is felbukkan. Szerencsre rakta van dgivel, lesz mivel lelni. Ha lelttk, katonk fogjk neknk kinyitni a tovbbjutst jelent ajtt. Dropshipbl jnnek katonk felnk. Szedjk le ket (vigyzva a gppusksra), majd eresszk le a hidat s menjnk tovbb. Ngy j csapattag csatlakozik hozznk. Nem sokkal ezutn megtapasztalhatjuk, milyen rzs sszefutni egy striderrel. A legkemnyebb ellenfl az egsz jtkban, vgezni csak nagyon nehezen tudunk vele. Clszer bunkerekbl lni rjuk, vagy rejtett zugokbl, spedig raktval. A nylt utcn annyi az eslynk velk szemben, mint vzilnak az epsomi lovasderbin, hacsak nincs valami biztos fedezknk. Ha eljutottunk az tzrig, mr sima gynk van… egyelre. A szomszdos hzba kell bemennnk, hogy megkerlhessk a zrat, bent harc lesz, de ahogy kijutunk az utcra, mr megint jn egy strider. Ne zavartassuk magunkat, ha nem tudjuk mivel lni, inkbb fussunk. A lnyeg, hogy eljussunk arra a trre, ahol a lovas szobor is tallhat. Ott aztn Kutya vr minket, hogy tsegtsen az idegen terletre: a Citadellhoz. Mondjunk mg egy utols imt, mieltt elindulunk: ez a kanad nagyon rzs lesz.
|