Már sokat gondolkodtál azon, vajon a Half-Life miért Half-Life? Azt hiszem, azt mindenki tudja, mit jelent ez az angol szó: felezési idő. Viszont itt nem egy focimeccsról van szó! :)) Ez kőkemény fizika, hölgyeim és uraim! S most íme a fogalom:
FELEZÉSI IDŐ: az az idő, amely alatt a radioaktívan bomló atommagok fele elbomlik. Ez a különböző elemek esetén sőt minden izotópjánál más és más. A másodperc tört részétől milliárd évig terjedhet ez az időtartam...Mellesleg megjegyzem: a radioaktív bomlás üteme SEMMIVEL sem befolyásolható...
Gondolom, mostmár mindenki sokkal okosabban mehet aludni, mint amilyen okos volt :))
Felmérés
Kíváncsiak vagyunk, mennyi visszatérô "vendég" van köztetek...
Mennyit lógsz az oldalon?
Amikor csak idôm engedi (49 / 17%)
Néha-néha felnézek (79 / 27%)
Elôször vagyok, de még jövök (116 / 40%)
Elôször vagyok, de nem hiszem, hogy jövök még (44 / 15%)
Úgy néz ki, 2009-ben már játszhatunk a Half-Life első részét 100%-ig Source-motoros grafikával feldolgozó, s nem utolsó sorban ingyenes MOD-dal, a Black Mesa: Source-szal. Azt eddig is tudtuk, hogy ha egyszer elkészül a kiegészítés, nagyot fog ütni, de hogy ekkorát...
A tízedik születésnap alkalmából kikerült a fejlesztők oldalára egy két perces videó, melyben végre lehull a lepel a játék milyenségéről. Egy szóval kifejezve: brutális. Láthatjuk a videóban az Anomalous Materials labort, mely tízszer életszerűbb lett, mint annak idején a HL-ben. Mint a videó alatt hallható, nem restelltek újra felvenni a hangokat, és úgy tűnik, az eredetiekre a megszólalásig hasonlító hangokat sikerült szerezni. A további részletekben betekintést nyerhetünk az Unforeseen Consequences, az Office Complex, valamint a Blast Pit pályákba. A csúcspont az mégis az, amikor megmutatják, milyen is lesz az a rész, amikor a karmok lerántják magukhoz az őket megsemmisíteni próbáló tudóst.
Reméljük, hogy amint megjelenik a játék, újabb tömegeket vesz rá, hogy végigjátsszák a zseniális első részt! És ha ezt befejezték, akár neki is kezdhetnének mondjuk az Opposing Source-nak...