Blue Shift: Source
Daniel D 2006.08.04. 13:55
Orosz fejlesztők már nagyban készítik a következő nagy Half-Life egyjátékos MOD-ot. Ezúttal a Blue Shift-re esett a választás, mely ellentétben a Half-Life: Source-szal, nem egy az egyben átportolás lesz…
…hanem egy minden szempontból újraírt, optimalizált, és nem utolsó sorban Source motoros játék! Akár a Black Mesa: Source, ez is új textúrákkal, és a Source engine új képességeivel jeleníti meg a 2001-ben megjelent kiegészítőt, de úgy, hogy annak minden egyes porcikáját egy az egyben visszaadja! Minden ugyanott és ugyanúgy lesz ebben a játékban is, mint az eredetiben… csak sokkal szebb verzióban! Egyes elmondások szerint a játék tartalmazni fogja a manapság igen divatos HDR effektust, azaz ha sötétségből hirtelen lépünk a fényre, akkor elvakít minket a napfény. Mondjuk mivel felszíni pálya nem túlzottan sok van ebben a kiegben, ezért nem érzem feltétlenül szükségét ennek.
Amióta az Opposing Source projektet alkotói nehézségek miatt lelőtték (nem is csoda, túl komplex a BS-hez képest, és legalább annyira szövevényes, mint a HL), azóta ez a második legjobban várt kiegészítő, melyet bár még csak most júliusban jelentettek be, egész gyorsan készül. A fejlesztők weboldalán jelen pillanatban nem túl sok infó található (az is oroszul), viszont találhatunk néhány renderelt képet, melyeken összehasonlítják a régi és az új grafikájú helyszíneket, valamint egy biztonsági őr modell és egy M16-os modell is figyel itt. Sőt, az alkotók együttműködnek a Black Mesa: Source készítőivel, így azon kényes pontok, melyek közösek a két MOD-ban, a lehető legnagyobb mértékig meg fognak egyezni. A megjelenéssel kapcsolatban még nincsenek konkrét információk, egyelőre csak készítik, és reméljük, hogy ez az ígéretes terv életben marad!
|